Vi yder IT support og løser dine medarbejderes IT problemer med høj bruger tilfredshed. Sager som løses hurtigt så dine medarbejdere kan koncentrere sig om det som de er bedst til.
En løsning fyldt med fordele
En stabil og skalerbar løsning
Sidste nye teknologi
Vi bruger moderne sags- og telefon systemer til at holde styr på dine sager. På den måde sikre vi hurtig og effektiv sagshåndtering.
Flere platforme
Dine medarbejdere kan nemt kontakte os via E-mail, SMS, telefon, Microsoft Teams og self-service portal.
Flere sprog
Har du brug for support på flere sprog håndtere vi også det, som standard tilbydes support på dansk og engelsk
Rapportering
Du får altid fuld overblik over KPI´er som løsningstid, svartider og backlog
Integreret løsning
Dine medarbejdere vil ikke opdage at du har outsourcet service funktionen, vi vil fungere som din interne helpdesk
Mixed reality
Spar tid og omkostninger til support ved at udstyre dine medarbejdere i marken med Microsoft Hololens 2, på den måde kan vores servicedesk hurtigere løse problemet
Erfarne medarbejdere
Vores supportere er erfarne og certificerede i at håndtere komplekse supportsager
AI og selfservice
Vores chatbot og selvbetjeningsportal hjælper hurtigt medarbejderen videre med de simple udfordringer
Vi klar onsite, online, eller remote
Hver gang medarbejdere bliver stoppet af et driftsstop eller udfordring med et program på maskinen mister medarbejderen værdifuld tid, som kunne være brugt på relevante arbejdsopgaver.
En fleksibel løsning, som passer til dit behov
All-inclusive
Vi tager os af alle jeres IT Support sager og løser jeres brugers IT udfordringer.
Flex
En fleksibel løsning som skræddersys til at matche præcis jeres behov. Vi kan eksempelvis supportere jeres eksisterende IT afdeling eller levere onsite support flere dage om ugen.
2 og 3 level support
Vores servicedesk har altid adgang til 2 og 3 level support når der er behov for at løse komplekse problemer. Alternativt samarbejder vi nemt med jeres eksisterende leverandører.
Hurtig respons og professionel service
Uanset om du har brug for ad hoc-support eller en langsigtet serviceaftale, er vi klar til at hjælpe dig med alt fra opsætning af ny computere og serveradministration til sikkerhedsoptimering og cloud-løsninger.
Skræddersyede løsninger, der passer til din virksomheds behov
Vores skræddersyede løsninger, er designet til at opfylde din virksomheds specifikke behov. Alle virksomheder er unikke og har forskellige tekniske udfordringer og krav.
Derfor tilbyder vi en fleksibel og tilpasset tilgang til at løse disse udfordringer.
Fleksible serviceaftaler
Uanset hvilken aftale vi har, kan du være sikker på, at vores team af erfarne teknikere og konsulenter vil være tilgængelige, når du har brug for os.
Vi er dedikerede til at levere den bedste on-site support til din virksomhed og sikre, at din tekniske infrastruktur fungerer optimalt.
Hjælp døgnet rundt 24/7
Har du spørgsmål til vores services så lad en af vores eksperter hjælpe dig, kontakt os i dag for en uforpligende snak.
Skræddersyede løsninger, der passer til din virksomheds behov
Med vores on-site support tilbyder vi fleksible serviceaftaler, der kan tilpasses dine specifikke behov. Vi forstår, at virksomheder har forskellige behov, når det kommer til teknisk support. Derfor tilbyder vi en bred vifte af serviceaftaler, der kan skræddersys til dine behov og budget.
Brugersupport
Vi besvare alle tekniske spørgsmål så dine medarbejdere kommer hurtigt videre.
Klargøring
Vi klargøre pc´er så dine medarbejdere , kan komme i gang med at arbejde med det samme.
On-site
Vores medarbejdere kommer ud til dig og er fysisk til stede og nemt tilgængelige.
IT Projekter
Vi kan hjælpe med at planlægge, implementere og vedligeholde IT-løsninger i virksomheden
Udfyld formularen og bliv kontaktet hurtigst muligt
Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores betingelser for behandling af dine personoplysninger