Hos MI Support IT yder vi IT-support døgnet rundt med høj brugertilfredshed. Vores dedikerede team af IT-specialister er tilgængeligt døgnet rundt for at tilbyde hurtige og effektive løsninger på jeres IT-udfordringer, så medarbejderne kan fokusere på deres kerneopgaver, som giver jer værdi.
Uanset om I har brug for ad hoc-support eller en langsigtet serviceaftale, kan vi hjælpe jer med kompetent it support. Vi står for alt fra opsætning af nye computere og serviceadministration til sikkerhedsoptimering og cloud-løsninger.
IT-support for alle
Uanset om I er en stor eller lille organisation, kan vi yde IT-support 24/7. Det giver tryghed, at medarbejderne kan udføre deres arbejde uden at skulle bekymre sig om længerevarende nedetid. Læs mere om vores fleksibilitet herunder.
All-inclusive IT-service
Vi tager os af alle jeres IT-supportsager og løser medarbejdernes IT-udfordringer.
Fleksible løsninger til jeres behov
Vi sikrer en fleksibel løsning, som skræddersys til at matche jeres behov. Vores løsninger hjælper med at optimere jeres it infrastruktur for bedre effektivitet. Vi kan eksempelvis supportere jeres nuværende IT-afdeling eller levere onsite-support flere dage om ugen.
Level 2- og 3-support til komplekse problemer
Vores servicedesk tilbyder altid level 2-support, hvor vores supportere kan løse problemet og level 3-support med adgang til leverandører til de mest komplekse problemer. Her kan vi også samarbejde med jeres eksisterende leverandører.
Skræddersyet IT-support til jeres behov
Vi kan justere vores kapacitet efter jeres behov, så I er dækket i det omfang, I ønsker. Læs herunder, hvorfor I skal bruge os til at hjælpe jer.
24/7 support og helpdesk
Uanset hvornår på døgnet jeres problem opstår, vil I altid kunne få hjælp af MI Support IT. Vi tilbyder 24/7 support og helpdesk.
Kontakt os på flere platforme
Jeres medarbejdere kan nemt kontakte os via e-mail, SMS, telefon, Microsoft Teams og vores self service-portal.
Support på flere sprog
Har I brug for hjælp på et andet sprog end dansk, hjælper vi også. Som standard tilbydes IT-support på dansk og engelsk.
Nem rapportering
I får altid et fuldt overblik over KPI'er som løsningstid, svartider og backlog.
En integreret løsning
Jeres medarbejdere opdager ikke, at I har outsourcet jeres IT-service. Vi vil fungere som en integreret del af organisationen.
Mixed reality
I kan spare tid og omkostninger til IT-support ved at udstyre medarbejderne med Microsoft Hololens 2 - et par mixed reality-briller, som kan vise digitale oplysninger i den virkelige verden. På den måde kan vores servicedesk hurtigere løse jeres problemer.
Erfarne medarbejdere
Vores team af erfarne og certificerede it specialister håndterer komplekse supportsager. Det er jeres sikkerhed for kompetent service.
Rigtige mennesker bag hjælpen
Med MI Support IT får I hjælp af et rigtigt menneske. Vores IT-supportere hjælper hurtigt jeres medarbejdere videre med simple udfordringer.
Vi hjælper onsite, online eller remote
Hver gang jeres medarbejdere bliver stoppet af en teknisk udfordring, mister I værdifuld tid, som kunne være brugt på relevante arbejdsopgaver.
Vi sørger for altid at stå til rådighed både ude hos jer, online eller via remote support, og vi kan løse jeres IT-udfordringer med kort varsel.
Vi tilbyder 24/7 servicedesk, hvor vi står til rådighed alle døgnets timer. Et problem kan opstå når som helst, og MI Support IT er jeres sikkerhed for at komme hurtigt videre.