MI Support IT Logo hvidt
Vi tror på tillid

Få professionel IT-support 24/7

Hos MI Support IT yder vi IT-support døgnet rundt med høj brugertilfredshed. Vores dedikerede team af IT-specialister er tilgængeligt døgnet rundt for at tilbyde hurtige og effektive løsninger på jeres IT-udfordringer, så medarbejderne kan fokusere på deres kerneopgaver, som giver jer værdi.
how it works

Hurtig respons og professionel IT-support

Uanset om I har brug for ad hoc-support eller en langsigtet serviceaftale, kan vi hjælpe jer med kompetent it support. Vi står for alt fra opsætning af nye computere og serviceadministration til sikkerhedsoptimering og cloud-løsninger.
Gruppe

IT-support for alle

Uanset om I er en stor eller lille organisation, kan vi yde IT-support 24/7. Det giver tryghed, at medarbejderne kan udføre deres arbejde uden at skulle bekymre sig om længerevarende nedetid. Læs mere om vores fleksibilitet herunder.
Servicedesk portal

All-inclusive IT-service

Vi tager os af alle jeres IT-supportsager og løser medarbejdernes IT-udfordringer.

Fleksible løsninger til jeres behov

Vi sikrer en fleksibel løsning, som skræddersys til at matche jeres behov. Vores løsninger hjælper med at optimere jeres it infrastruktur for bedre effektivitet. Vi kan eksempelvis supportere jeres nuværende IT-afdeling eller levere onsite-support flere dage om ugen.

Level 2- og 3-support til komplekse problemer

Vores servicedesk tilbyder altid level 2-support, hvor vores supportere kan løse problemet og level 3-support med adgang til leverandører til de mest komplekse problemer. Her kan vi også samarbejde med jeres eksisterende leverandører.

Skræddersyet IT-support til jeres behov

Vi kan justere vores kapacitet efter jeres behov, så I er dækket i det omfang, I ønsker. Læs herunder, hvorfor I skal bruge os til at hjælpe jer.

24/7 support og helpdesk

Uanset hvornår på døgnet jeres problem opstår, vil I altid kunne få hjælp af MI Support IT. Vi tilbyder 24/7 support og helpdesk.

Kontakt os på flere platforme

Jeres medarbejdere kan nemt kontakte os via e-mail, SMS, telefon, Microsoft Teams og vores self service-portal.

Support på flere sprog

Har I brug for hjælp på et andet sprog end dansk, hjælper vi også. Som standard tilbydes IT-support på dansk og engelsk.

Nem rapportering

I får altid et fuldt overblik over KPI'er som løsningstid, svartider og backlog.

En integreret løsning

Jeres medarbejdere opdager ikke, at I har outsourcet jeres IT-service. Vi vil fungere som en integreret del af organisationen.

Mixed reality

I kan spare tid og omkostninger til IT-support ved at udstyre medarbejderne med Microsoft Hololens 2 - et par mixed reality-briller, som kan vise digitale oplysninger i den virkelige verden. På den måde kan vores servicedesk hurtigere løse jeres problemer.

Erfarne medarbejdere

Vores team af erfarne og certificerede it specialister håndterer komplekse supportsager. Det er jeres sikkerhed for kompetent service.

Rigtige mennesker bag hjælpen

Med MI Support IT får I hjælp af et rigtigt menneske. Vores IT-supportere hjælper hurtigt jeres medarbejdere videre med simple udfordringer.
Kontor gruppe

Vi hjælper onsite, online eller remote

Hver gang jeres medarbejdere bliver stoppet af en teknisk udfordring, mister I værdifuld tid, som kunne være brugt på relevante arbejdsopgaver.

Vi sørger for altid at stå til rådighed både ude hos jer, online eller via remote support, og vi kan løse jeres IT-udfordringer med kort varsel.
Altid tilgængelig

Få hjælp døgnet rundt

Vi tilbyder 24/7 servicedesk, hvor vi står til rådighed alle døgnets timer. Et problem kan opstå når som helst, og MI Support IT er jeres sikkerhed for at komme hurtigt videre.

Skræddersyet IT-support til jeres behov

Vi kan justere vores kapacitet efter jeres behov, så I er dækket i det omfang, I ønsker. Læs herunder, hvorfor I skal bruge os til at hjælpe jer.

24/7 support og helpdesk

Uanset hvornår på døgnet jeres problem opstår, vil I altid kunne få hjælp af MI Support IT. Vi tilbyder 24/7 support og helpdesk.

Kontakt os på flere platforme

Jeres medarbejdere kan nemt kontakte os via e-mail, SMS, telefon, Microsoft Teams og vores self service-portal.

Support på flere sprog

Har I brug for hjælp på et andet sprog end dansk, hjælper vi også. Som standard tilbydes IT-support på dansk og engelsk.

En integreret løsning

Jeres medarbejdere opdager ikke, at I har outsourcet jeres IT-service. Vi vil fungere som en integreret del af organisationen.

Erfarne medarbejdere

Vores IT-supportere er erfarne og certificerede i at håndtere komplekse supportsager. Det er jeres sikkerhed for kompetent service.

Rigtige mennesker

Med MI Support IT får I hjælp af et rigtigt menneske. Vores IT-supportere hjælper hurtigt jeres medarbejdere videre med simple udfordringer.

Pålidelig 24/7 Service Desk lige ved hånden

Dedikeret til at give dig support døgnet rundt til alle dine behov.
Logo Mark