Service desk 24/7

Vi yder IT support og løser dine medarbejderes IT problemer med høj bruger tilfredshed. Sager som løses hurtigt så dine medarbejdere kan koncentrere sig om det som de er bedst til.
orange prik

En løsning fyldt med fordele

En stabil og skalerbar løsning

Sidste nye teknologi

Vi bruger moderne sags- og telefon systemer til at holde styr på dine sager. På den måde sikre vi hurtig og effektiv sagshåndtering.

Flere platforme

Dine medarbejdere kan nemt kontakte os via  E-mail,  SMS,  telefon,  Microsoft Teams og self-service portal.

Flere sprog

Har du brug for support på flere sprog håndtere vi også det, som standard tilbydes support på dansk og engelsk

Rapportering

Du får altid fuld overblik over KPI´er som løsningstid, svartider og backlog

Integreret løsning

Dine medarbejdere vil ikke opdage at du har outsourcet service funktionen, vi vil fungere som din interne helpdesk

Mixed reality

Spar tid og omkostninger til support ved at udstyre dine medarbejdere i marken med Microsoft Hololens 2, på den måde kan vores servicedesk hurtigere løse problemet

Erfarne medarbejdere

Vores supportere er erfarne og certificerede i at håndtere komplekse supportsager

AI og selfservice

Vores chatbot og selvbetjeningsportal hjælper hurtigt medarbejderen videre med de simple udfordringer

Vi klar onsite, online, eller remote

Hver gang medarbejdere bliver stoppet af et driftsstop eller udfordring med et program på maskinen mister medarbejderen værdifuld tid, som kunne være brugt på relevante arbejdsopgaver.

En fleksibel løsning, som passer til dit behov

Servicedesk portal

All-inclusive

Vi tager os af alle jeres IT Support sager og løser jeres brugers IT udfordringer.

Flex

En fleksibel løsning som skræddersys til at matche præcis jeres behov. Vi kan eksempelvis supportere jeres eksisterende IT afdeling eller levere onsite support flere dage om ugen.

2 og 3 level support

Vores servicedesk har altid adgang til 2 og 3 level support når der er behov for at løse komplekse problemer. Alternativt samarbejder vi nemt med jeres eksisterende leverandører.

Hurtig respons og professionel service

Uanset om du har brug for ad hoc-support eller en langsigtet serviceaftale, er vi klar til at hjælpe dig med alt fra opsætning af ny computere og serveradministration til sikkerhedsoptimering og cloud-løsninger.

Gruppe ved tavle

Skræddersyede løsninger, der passer til din virksomheds behov

Vores skræddersyede løsninger, er designet til at opfylde din virksomheds specifikke behov. Alle virksomheder er unikke og har forskellige tekniske udfordringer og krav.

Derfor tilbyder vi en fleksibel og tilpasset tilgang til at løse disse udfordringer.

Computer på mødebord

Fleksible serviceaftaler

Uanset hvilken aftale vi har, kan du være sikker på, at vores team af erfarne teknikere og konsulenter vil være tilgængelige, når du har brug for os.

Vi er dedikerede til at levere den bedste on-site support til din virksomhed og sikre, at din tekniske infrastruktur fungerer optimalt.

Hjælp døgnet rundt 24/7

Har du spørgsmål til vores services så lad en af vores eksperter hjælpe dig, kontakt os i dag for en uforpligende snak.
Kontakt os i dag

Skræddersyede løsninger, der passer til din virksomheds behov

Med vores on-site support tilbyder vi fleksible serviceaftaler, der kan tilpasses dine specifikke behov. Vi forstår, at virksomheder har forskellige behov, når det kommer til teknisk support. Derfor tilbyder vi en bred vifte af serviceaftaler, der kan skræddersys til dine behov og budget.

Brugersupport

Vi besvare alle tekniske spørgsmål så dine medarbejdere kommer hurtigt videre.

Klargøring

Vi klargøre pc´er så dine medarbejdere , kan komme i gang med at arbejde med det samme.

On-site

Vores medarbejdere kommer ud til dig og er fysisk til stede og nemt tilgængelige.

IT Projekter

Vi kan hjælpe med at planlægge, implementere og vedligeholde IT-løsninger i virksomheden
pencil phone-handset rocket layers